مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

-------------------------------------------------------------------------------------

یائسگی و درمان جایگزینی هورمونی

بررسی مشکلات و مسائل زنان در طی دوره یائسگی

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#62

یک سوال خیلی مهم که می خواستم از شما بپرسم
من در زمان سکس آلتم را نمی توانم داخل واژن همسرم بکنم ۲ سال هست که ازدواج کردم هنوزم
فکر می کنم همسرم مجرد و باکره است.
و از این موضوع رنج می برم
به دکتر هم مراجعه کردم ایشان گفتند بیضه های شما همانند بچه محصل هاست ولی آلتت طبیعی و سایزش بزرگه و آزمایش اسپرم که انجام دادم هیچ نطفه ای ندارم
گفتند باید عمل جراحی شوم به نظر شما باید عمل جراحی کنم یا برم دکتر دیگر
و زود انزالی دارم
و من خیلی خیلی شهوتی هستم حتی فیلم س... نگاه می کنم ولی باز هم خود ارضایی می کنم تا جایی که آب کمرم تمام بشه و دو سه بار هم به همسرم تعهد دادم ولی کار داشت با طلاق کشیده می شد.
خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید .


عجیب است که میگویید دو سال دخول نداشته اید. علتش چه مشکلی است؟ احتمالا با نعوظ مشکل دارید. قدر همسرتان را بدانید تا حالا با این مشکل شما کنار آمده. به حرفش گوش کنید و به او تعهد واقعی بدهید. شما بهتر است به چندین پزشک مراجعه کنید و بهترین درمان را انتخاب کنید. اگر عمل جراحی لازم بود بدون ترس آن را انجام دهید. اگر به فیلم حساسیت دارید بهتر است از دیدن آن اجتناب کنید.

-------------------------------------------------------------------------------------

آموزش خلاقیت برای خانواده

تکنیک‌های تمرکز فکر و یادگیری خلاق

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#61

چگونه می توان همسرمونو تحریک کرد و کمک کرد تا هنگام س... بیشترین و بهترین لذتارو ببرند


بهتر است چنان صمیمیتی بین شما باشد که بتوانید راحت با هم صحبت کنید و نظر همدیگر را بپرسید. به هم بگویید از چه حرکتی بیشتر لذت می برید و چه حرکتی را نمی پسندید. برای تحریک مردها می توانید به بدن آنها دست بکشید. لمس نوک سینه برای بسیاری از مردها لذت بخش است. آلت شوهرتان را با دهان تحریک کنید. موقع نزدیکی بی اعتنا نباشید. مثل سنگ نباشید. لذت بردنتان را نشان دهید. یک مرد از دیدن صحنه لذت بردن همسرش لذت می برد.

-------------------------------------------------------------------------------------

ستاره تمام مجالس باشید

آیا شده است که بخواهید به یک مهمانی یا به رستوران بروید و ندانید چه لباسی باید بپوشید؟

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#60

دختری 23 ساله هستم دچار درگیری با مسائل جنسی. تحریک می شوم با تحریکات جنسی مثلا دیدن فیلم یا شنیدن جمله های این چنینی و بدون آن حتی گاهی با دور بودن از تمامی این ها خود به خود این اتفاق می افتد تا یک سال پیش به راحتی خودم را کنترل می کردم و جدیدا برایم سخت شده. بین خوب و بدش مانده ام. خود ارضایی ام از طریق فشار آب مثلا شلنگ آب است. نمی توانم بادست این کار را انجام دهم چون بی فایده است. تقریبا هفته ای دو بار انجامش می دهم. اگر ممکن است علاوه بر جواب من راجع به خود ارضایی و دلایل و نتایجش توضیح دهید


تحریک جنسی خود بخود هم اتفاق می افتد و عوامل تحریک کننده باعث افزایش شدت و میزان آن می شوند. خود ارضایی در افراد مختلف متفاوت است و هر کسی راهی برای بیشترین لذت خود پیدا می کند. نکته ای که باید به آن توجه کنید عدم افراط در خود ارضایی است. هر تحریکی خود ارضایی محسوب نمی شود. خودارضایی در پسرها رسیدن به انزال و در دخترها رسیدن به ارگاسم است. بسیاری از انسانها مشکلات جنسی خود را از طریق خودارضایی حل می کنند. خودارضایی اگر گهگاهی اتفاق بیفتد نتیجه آن کاهش تحریکات جنسی است اما اگر در آن افراط شود اثرات منفی روحی و جسمی خواهد داشت.

-------------------------------------------------------------------------------------

تیشرت ماه تولد شما

عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن

به قدرت  جذابیت شما

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#59

با سلام.
میخواستم بدونم چه طوری میتونم اسپرم زیادی داشته باشم . منظورم حداکثر ممکنه شما دارو و یا چه غذایی پیشنهاد میکنید ؟


در هر بار انزال بیش از دویست میلیون اسپرم از مرد خارج می شود که یکی از آنها برای تشکیل نطفه کافی است. اگر منظورتان تقویت آن است می توانید از غذاهای گرم و مقوی نظیر خرما، ارده، گردو، بادام، گوشت خرچنگ و ... استفاده کنید. هیچ دارویی را بدون تجویز پزشک استفاده نکنید.

-------------------------------------------------------------------------------------

معجزه ای در افزایش قد

افزایش قد با جدیدترین و علمی ترین متد

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#58

سلام
دختر ۲۹ ساله که با دوستم رابطه جنسی دارم با وجود اینکه خیلی با احساس برخورد میکنه اما من فکر کنم فقط یکبار ارضا شدم تمام حالات رو دارم اما به ارگاسم نمی رسم


برای رسیدن به ارگاسم باید تحریک به نهایت خود برسد. از او بخواهید طوری که باعث لذت بیشتر می شود تحریکتان کند. معمولا با دخول نمی توان به ارگاسم رسید. مهمترین عامل در ارگاسم تحریک کلیتوریس و سینه ها می باشد. به او کمک کنید تا کلیتوریس را پیدا کرده و آن را با انگشت و زبان تحریک کند. ضمنا وقفه در تحریک باعث دوری از ارگاسم می شود.

-------------------------------------------------------------------------------------

آموزش تکنیکهای افزایش لذت جنسی

تکنیکها و شیوه های جدید و علمی را بیاموزید

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#57

سلام .
من خانمی هستم ۲۵ ساله و ۵ سال است که ازدواج کردم . در مورد رابطه جنسی در این سالها بسیار راضی بودم ولی مشکلی که دارم این است که به همجنسانم گرایش دارم و لذت همجنس گرایی مرا دیوانه میکند . با دیدن خانمها تحریک میشوم . عاشق فیلمهایی هستم که همجنس بازی میکنند . از دیدن صحنه خوردن آلت تناسلی یک خانم توسط زن دیگر بسیار زیاد لذت میبرم .
بارها خواستم برای مشاوره به مراکز مشاوره بروم ولی خجالت کشیدم . لطفا مرا راهنمایی کنید . مرسی


گرایشهای جنسی در انسانها متفاوت است. برای موفقیت در زندگی فعلی خود بهتر است این علاقه را کاهش دهید. سعی کنید کمتر به مسائل همجنس گرایانه فکر کنید. به فکر زندگی خود باشید و بدانید که ادامه تمایلات همجنس بازی باعث از هم پاشیدن زندگی شما خواهد شد.

-------------------------------------------------------------------------------------

شمع سال ببر- سال 89

سفره هفت سین خود را با شمع ببر تکمیل کنید

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#56

سلام من پسری ۲۵ ساله هستم ۳ ماه است نامزد کردم نامزدم در زمینه س... خیلی داغ هست و میگه تو نمی تونی منو ارضا کنی ولی میگه قبلا با کسی س.. نداشته اصلا به نظر شما راست میگه؟برام خیلی مهمه قبلا س... داشته یا نه میگم بریم پیش دکتر برای گواهی سلامت نمی یاد از حرفاش میشه فهمید داشته یا نه؟مچکرم....


اگر به او اعتماد کرده و برای ازدواج انتخابش کرده اید، دیگر نباید اعتماد خود را به سادگی خدشه دار کنید. این حرف او به معنی داشتن رابطه قبلی نیست. بسیاری از دخترها داغ هستند اما هیچوقت از حدود خود عدول نکرده اند. بجای بی اعتمادی سعی کنید شما هم مانند او داغ باشید تا عملا در برابرش کم نیاورید. اعتماد مهمترین عامل در زندگی است. پیشنهاد رفتن برای تست سلامت از طرف شما نشانه بی اعتمادی است. دخترها از انجام این تست بیزارند و آن را نشانه بی اعتمادی می دانند. ضمنا زنان برای تست میزان اعتماد شوهرشان از این حرفها زیاد می زنند.

-------------------------------------------------------------------------------------

احضار ارواح در 6 دقیقه

قدم به دنیای سراسر شگفت انگیز بگذارید 

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#55

مردی ۴۱ساله هستم حدود ۱۶ سال است که ازدواج کرده ام چند سالی است که بعد از نزدیکی وهنگام انزال درد شدیدی در ناحیه مقعد احساس میکنم این درد بحدی شدید است که تا پاهایم انتقال پیدا میکند و احساس میکنم همین الان از شدت درد خواهم مرد اما برای اینکه همسرم احساس ناراحتی نکند به خود میپیچم و تحمل میکنم نمیدانم تا کی میتوانم این درد فوق العاده وحشتناک را تحمل کنم لطفآ برای خلاصی از این درد مرا راهنمایی کنید

با کمال تشکر


شما چرا به پزشک مراجعه نمی کنید؟ چرا این درد را تحمل می کنید و اقدامی انجام نمی دهید؟ حتما نزد دکتر بروید تا شما را معاینه کرده و آزمایشات لازم را برایتان تجویز کند. اینقدر خوددار نباشید. خجالت نکشید و هر چه سریعتر تحت درمان قرار بگیرید. ضمنا شما نباید این موضوع را از همسر خود مخفی کنید. به او بگویید تا بیشتر شما را برای معالجه تشویق کند.

-------------------------------------------------------------------------------------

داستانهای کودکانه جذاب

تشویق به کتابخوانی در کودکان 

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#54

سلام من پسری 25 ساله هستم شرایط ازدواج هم ندارم قبلا خودارضایی میکردم ولی 2 ماهه که انجام ندادم شهوت خیلی زیادی دارم برای کنترل و کاهش میل جنسی چی کار کنم ؟


ورزش کنید. ورزش بسیار موثر است. فکر خود را زیاد به مسائل جنسی مشغول نکنید. فیلم و عکس تحریک کننده نگاه نکنید. مطالب جنسی نخوانید. اعتدال را حفظ کنید. معمولا مردانی که بسیار شهوتی هستند و زیاد به مسائل جنسی فکر می کنند پس از ازدواج سرد می شوند که اصلا خوب نیست.

-------------------------------------------------------------------------------------

کاملترین و جدیدترین ژورنال لباس

  مجموعه ای بی نظیر از انواع لباسهای بانوان

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#53

سلام
من دختری ۲۳ ساله هستم
از سن ۹ سالگی شروع به استمنا کردم
اخیرا هفته ای ۳ بار
برای ازذواج مشکلی پیش نمیاد یا بچه دار شدن


شما خیلی زیاد استمنا می کنید. افراط در هر کاری مضر است. سعی کنید به مرور آن را کم کنید. خودارضایی را کاهش دهید و به آینده امیدوار باشید.

-------------------------------------------------------------------------------------

بلوتوث برای کامپیوتر

  بدون نیاز به نصب و سازگار با تمامی نسخه های ویندوز

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#52

سلام من پسری ۲۳ ساله هستم و حدود ۲ سال هست که دور کلاهک آلتم شکلی عجیب شده ولی خیلی ریز هستند  و باید دقت کرد تا بشه اونا رو دید. شبیه خراشیدگی که درد ندارد ولی وقتی استمنا می کردم کمی سوز می زد. روم نمی شه برم پیش دکتر. من ۲ سال پیش زیاد استمناع می کردم و تونستم تا ۲ ماه پیش این عادت بد را ترک کنم. البته تونستم برای خودم همدمی پیدا کنم و با کمک او ترک کردم. من به کمکتون نیاز دارم و از شما تقاضا دارم دارویی برام معرفی کنید. اگر نیاز شد عکس هم برایتان می فرستم


شما حتما باید توسط پزشک معاینه شوید. چرا خجالت می کشید؟ آلت شما هم مانند سایر اعضای بدن است. مطمئن باشید برای دکتر کاملا عادی است. این خجالت ممکن است کار دستتان بدهد. خیلی زود به دکتر مراجعه کنید.

-------------------------------------------------------------------------------------

گردنبند قفل و کلید

  هدیه ای مناسب و شیک برای آنکه دوستش دارید

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#51

باسلام
من یک مرد ۲۷ ساله ام .... و علاقه زیادی دارم که در طول شبانه روز در ساعات بیکاری  به صورت کاملا لخت بر روی شکم بخوابم و در این حین نیز همسرم با همین روند(بدون لباس) بر روی کمر و باسن من نشسته و مرا ماساژ دهد ... اما همسرم علاقه ای به این کار ندارد و می گوید تو تمایلات همجنس گرایانه داری و دوست داری مفعول باشی ..؟؟؟ آیا از این خواست و لذت من چنین چیزی برداشت می شود..؟؟


خیر چنین برداشتی نمی شود. ضمنا شما باید آنقدر با هم صمیمی باشید که هدفتان فقط لذت دادن و کسب رضایت همدیگر باشد. سلیقه ها در انسانهای مختلف متفاوتند. هر کسی یک لذتی را دوست دارد. با هم همکاری کنید تا زندگی مناسبی داشته باشید.

-------------------------------------------------------------------------------------

پیش بینی نستر اداموس

  آیا می دانید حادثه 11 سپتامبر نیز از پیشگوییهای داموس است!!!

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#50

سلام،
دختری هستم ۲۹ ساله، که ۲ سالی هست که بسیار میل جنسی ام زیاد شده که البته میدانم برای این سن طبیعی هست.. متاسفانه، مدتی به خود ارضایی پناه آوردم و الان هم ماهی یکبار یا ۲ ماه یکبار برایم پیش می آید.. به هر حال، اوایل ارضا میشدم و لذت هم میبردم ولی حالا فقط برای رهایی از فشارهای جسمی که میل جنسی بهم تحمیل میکند، انجام میدهم. مدت چندین ماه بود که سینه های دردناکی داشتم و خصوصا برجستگی نوک سینه ها بسیار دردناک و سفت بود. مدتی این عارضه رفع شده بود ولی باز هم با زیاد شدن میل جنسی ام این عارضه شدت پیدا کرد و ۱ هفته هست که آزارم میدهد، حتی دیروز به یک چت روم رفتم و از چند نفر راهنمایی خواستم که نظرشان این بود که تنها با عمل جنسی یا خودارضایی مشکل رفع خواهد شد که در نهایت سعی کردم خودارضایی کنم ولی خیلی سریع احساس خستگی و بیمیلی بهم دست داد و طبق معمول نیمه کاره ماند. این رو هم بگم که در حدود دوران تخمک گذاری هستم. جایی خواندم که بر هم خوردن تعادل اسیدهای چرب در بافت سینه هورمونها میتوانند در این دوران دردزا شوند پس در اینصورت این میتواند با تغذیه بسیار مرتبط باشد. ضمنا اینکه مایل به خود ارضایی نیستم ولی بسیار رابطه جنسی را دوست دارم باعث شده خودارضایی مرا به ارگاسم نرساند(با توجه به اینکه ارگاسمهای خوبی را در اوایل خودارضاییهایم تجربه کردم) یا اینکه دلیل دیگری میتواند داشته باشد؟
پس سوال اول این بود که چطور از درد نوک سینه رها شوم؟ و سوال دوم اینکه آیا خودارضایی کمکی میکند یا کلا انجام ندهم، با توجه به اینکه رابطه جنسی ندارم؟


درد نوک سینه های شما با خودارضایی برطرف نخواهد شد. اگر فقط در دوران تخمک گذاری پیش می آید، می تواند طبیعی باشد. اما اگر در سایر مواقع هم این درد وجود داشته باشد ممکن است ناشی از وجود عفونت در سینه های شما باشد که حتما باید به پزشک مراجعه کنید. هیچوقت در مورد چنین مسائلی از افراد ناشناس در چت روم ها نظر نخواهید. شما به عنوان یک دختر که بدن حساسی دارید باید بصورت دوره ای به ماما مراجعه کنید.

-------------------------------------------------------------------------------------

شال فوق العاده زیبای عشق

  با طراحی منحصر به فرد و شگفت انگیز

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#49

سلام راستش روم نمیشه مشکلمو باهاتون درمیون بگذارم اما خیلی دوست دارم جوابتونو بشنوم
راستش من احساس میکنم که شکل ظاهری  واژنم خیلی بده و با بقیه فرق داره آخه لبه های داخلی مخصوصا لب بزرگ بیش از اندازه بزرگ و تیره طوری که خودم ناراحتم از این وضعیت ...میدونین میترسم همسر ایندم بدش بیاد و کلا خجالت میکشم اگه ببینتش میخوام بدونم آیا همه مث منن یا من استثنا هستم چون واژن یکی از دوستامو که دیدم لبهاش خیلی کوچیکتر بود از مال من اون هم ازم پرسید که چرا لبهای فرج تو بزرگن همین بیشتر ناراحتم کرد میشه بگین آیا این عادیه یا نه ؟؟


مگر سایر اعضای بدن انسانها مثل هم هستند؟ دخترهای زیادی مثل شما هستند. اصلا به این موضوع فکر نکنید چون اهمیت خاصی برای همسر آینده شما نخواهد داشت. مهم دوست داشتن همدیگر و میزان لذت بردن است. بعضی از مردها از نگاه کردن به واژن و دست زدن به آن بیزارند. اما اکثر مردها از واژن زن خوششان می آید، به هر شکل که باشد. نگران نباشید.

-------------------------------------------------------------------------------------

10 مهارت زیبایی در 10 دقیقه

  ظرف مدت کوتاهی به جذاب ترین دختر دنیا تبدیل می شوید

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#48

میشه منو راهنمایی کنین
من با آقایی هم سن خودم آشنا شدم الان 9 ماهه که همو میشناسیم اوایل فقط با اس ام اس و خیلی کم تماس تلفنی اونم در حد احوالپرسی ارتباط داشتیم اما الان 2 ماهی میشه رابطه جدی تری پیدا کردیم با وجود اینکه ما خیلی کم قرار میگذاریم این مدت فقط 6 بار همو دیدیم اونم فقط تو ماشین ایشون .. 2 ماه پیش که همو دیدم اون منو بوسید و من ناراحت شدمو بهش گفتم اونم عذز خواست و اما دوباره چند روز پیش همو دیدم و اون بازهم منو بوسید اینبار نوازش بدنم و بغل هم کرد و  من بدم نیومد بعدا که فکر کردم به این نتیجه می رسم که آیا اون میخاد منو به حدی برسونه که بتونم باش رابطه نزدیک کنم میترسم من خیلی دوستش دارم و اونم میدونه اینو اما قصدش ازدواج نیست من چه کار کنم که از این بدتر نشه رابطمون منظورم از نظر فیزیکیه آخه ما باهم تفاهم زیاد داریم و عاشق اخلاقشم... میشه کمکم کنین


معمولا هر چه رابطه جلوتر می رود تماسهای بدنی هم بیشتر می شوند. پسرها دوست دارند به مرور در رابطه پیشرفت کنند و تا جایی که امکان دارد جلو بروند. معمولا حد رابطه را دختر تعیین می کند چون این دختر است که محدودیت دارد و ممکن است متضرر شود. در چنین رابطه هایی به جایی که نتوانید از خود دفاع کنید نروید، مگر آنکه خطرات احتمالی آن را بپذیرید. شما می توانید رابطه را در هر حدی که بخواهید حفظ کنید. او نمی تواند شما را به کاری مجبور کند. البته سعی می کند شما را به آنچه که می خواهد علاقه مند کند. در اینصورت با وجود تمایل، سعی کنید عقلانی فکر کنید. شما توانایی فکر کردن دارید پس مسئولیت هر آنچه می پذیرید با خودتان است. اگر در اثر تحریک توانایی فکر کردن را از دست می دهید سعی کنید جلوی تحریک را بگیرید. معمولا دخترها وقتی زیاد تحریک شوند مراحل بعدی را راحت تر می پذیرند.

-------------------------------------------------------------------------------------

گوشواره ماه تولد شما

  این گوشواره ها به تمامی زنانی که به احساسات خود

و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#47

سلام
من ۲۳ ساله هستم و ۱ سال میشه که ازدواج کردم
در ابتدای رابطه جنسی با شوهرم چون من محدودیت داشتم در دوران نامزدی اون به مسایل جنسی علاقه مند بود ولی الان شاهد ۱۰ روز یکبار
شاید چون من برا اینکه بکارتم از بین بره حدود۶ ماه مشکل داشتم اون اذیت شده
ولی آخه اون اصلا اقدامی نمی کرد برا اینکه روابط جنسی رو شروع کنه
با اینکه همیشه به من ابراز علاقه میکنه و شاید بارها تو طول روز من رو میبوسه ولی..
من فکر می کنم اون از معاقشه لذت میبره تات س...

من بی نهایت دارم اذیت میشم.بعضی اوقات هم ازش متنفر میشم

کمکم کنید


متاسفانه بجای آنکه لذت جنسی هدف باشد، برای مردان جامعه ما رسیدن به جنس مخالف تبدیل به هدف شده و پس از دستیابی به آن به اقناع می رسند و احساس می کنند به آنچه خواسته اند رسیده اند. در این حالت مردها در عین حال که به رابطه جنسی علاقه دارند اما حوصله آن را ندارند. مشکلات جنسی خود را صمیمانه با شوهرتان مطرح کنید. کاری کنید که نسبت به ارضای جنسی شما احساس مسئولیت کند. حل این مشکل فقط به اراده مرد نیاز دارد. وقتی با شما معاشقه می کند، عاشقانه و به شوخی بگویید پس چرا دیر به دیر رابطه برقرار می کنی. شما هم سعی کنید در رابطه بیشتر او را تحریک کنید و در انجام کار کمی به او کمک کنید تا زیاد خسته نشود.

-------------------------------------------------------------------------------------

کیف موبایل ضد آنتن

بهترین وسیله برای راحت شدن از تلفنهای مزاحم

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#46

سلام

دختری 14 ساله دارم مدتی است که متوجه شده ام  بیشتر وقتا که شب خوابیده سری بهش  میزنم دستش در داخل شلوارش است خواهش میکنم راهنمایی کنید که چه دلیلی دارد؟ خیلی نگرانم .آیا امکان خود ارضایی هست؟با تشکر


نگران نباشید. معمولا بچه ها در این سنین از این کارها می کنند بدون آنکه معنی آن را بدانند. این کار برایشان لذت دارد اما ذهنیت خاصی نسبت به آن ندارند. احتمال خودارضایی بسیار ضعیف است. اگر موارد مشکوک دیگری از او ندیده اید پس نگران نباشید. سعی کنید با فرزند خود در مورد مسائل جنسی صحبت کنید تا مجبور نباشد این مسائل را از دوستانش بشنود. با دخترتان دوست باشید.

-------------------------------------------------------------------------------------

مترجم زبان کودکان

اسرار کودکان زیر دو سال را کشف کنید

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#45

۹ ماه عقد کردیم . من و شوهرم هر وقت با هم س.. داریم من همیشه بهترین لباسم رو می پوشم و بهترین آرایش هم می کنم . شوهرم اوایل زود ارضا می شد ولی الان ۲و۳ ماه که با این که خودش خیلی تمایل داره و تحریک هم می شه ولی آبش نمی آد و ارضا نمی شه وحتی یکبار به من گفت چرا حال نمی دی بهم !! که باعث ناراحتی من شده و فکرم مشغوله که نکنه واقعا عیب از منه که ... (موقعی که آمیزش داریم نعوظ آلتش زود پایان می یابد)


ممکن است خستگی و مشغولیت فکری شوهرتان زیاد باشد. باید روی رابطه تمرکز بیشتری داشته باشد. راحت با هم صحبت کنید و به هم بگویید که چه کاری را به چه شکلی دوست دارید. از او بپرسید که برایش چکار کنید تا بیشتر لذت ببرد. شما سعی کنید به بهترین شکلی که می توانید او را تحریک کنید. سعی کنید با تحریک آلتش نعوظ آن را حفظ کرده و او را ارضا کنید.

-------------------------------------------------------------------------------------

تل موی جادویی

این شاهکار زیبایی در زندگی مدرن امروز است

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#44

لطفا بهترین شیوه برای درمان زود انزالی که عوارضی برای بدن نداشته باشد را بیان کنید. ضمنا طول آلت من حدود 15 سانتیمتر و قطرش حدود3.5 سانتیمتر است برای افزایش اندازه آْلت چه اقدامی را پیشنهاد می کنید؟


بهترین شیوه برای به تاخیر انداختن انزال یافتن راهی طبیعی برای آن است. هر مردی می تواند راه حلی برای خود پیدا کند. یک راه آن است که در حین دخول وقتی احساس کردید به انزال نزدیک می شوید آلت خود را خارج کرده و با انگشت و زبان به تحریک مهبل و کلیتوریس بپردازید. وقتی آلت با بدن زن تماس نداشته باشد از حالت انزال دور شده و حتی می خوابد. وقتی احساس کردید از انزال فاصله گرفته اید، با مالیدن آلت به کلیتوریس و مهبل زن آن را آماده کرده و مجددا دخول را انجام دهید. این کار را می توانید چندین بار تکرار کنید و تا هر زمانی که بخواهید جلوی انزال را به شکلی کاملا طبیعی بگیرید. زن هم چون وقفه ای در تحریکش پیش نیامده و نیز بخاطر تنوع ایجاد شده در تحریک، لذت بیشتری برده و راضی خواهد بود. سعی کنید این کار را تا جایی ادامه دهید که زن به ارگاسم برسد و پس از آن شما انزال کنید. توجه کنید که معمولا کلیتوریس زنان پس از ارگاسم حساس شده و دوست ندارند با چیزی تماس پیدا کند اما عموما برای دخول مشکلی ندارند. ضمنا نوازش پس از ارگاسم را هیچوقت فراموش نکنید و تا بازگشت زن به حالت عادی نوازش را ادامه دهید که حدودا ده دقیقه به طول می انجامد.

برای تغییر اندازه آلت از هیچ وسیله ای استفاده نکنید. اصولا اندازه آلت برای زنان اهمیت خاصی ندارد و تحریک و لذت جنسی برایشان مهمتر است. این موضوع را می توانید از مشکلاتی که خانمها در همین وبلاگ مطرح کرده اند نیز متوجه شوید. اغلب زنان از سردی شوهرشان گله می کنند نه از اندازه آلتش.

-------------------------------------------------------------------------------------

کتاب ملودی عاشقانه زیستن

کتابی بسیار مفید همراه با آموزشهای جنسی برای زن و مرد

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#43

سلام من 24 سال دارم و چندماهی است که نامزد دارم و قبل از این با هیچ دختری ارتباط نداشته ام اما الان با نامزدم راحت نمیتوانم بیرون بروم چون زود حالت نعوظ پیدا میکنم ولی هیچ حس بدی نسبت به او ندارم دوست ندارم این حالت را داشته باشم و از نظر روحی من رو آزار میده و حتی آبی هم از من خارج میشه که منی نیست.فکر میکنم که زود انزالی هم دارم و سر آلتم بسیار حساس است که با مقداری لمس کردن حالت نعوظ پیدا میکند چطور باید خودم رو کنترل کنم که راحت باشم عادی باشم.


به مرور زمان برای شما عادی خواهد شد و این مشکل نیز برطرف می شود. سعی کنید به مسائل جنسی فکر نکنید و وقتی بیرون هستید با صحبت کردن در مورد موضوعات مختلف به شرایط عادی برگردید. خروج پیشاب با کمترین تحریکی اتفاق می افتد و اشکالی ندارد، مشکل شرعی هم ندارد و نجس نیست. زیاد از لباسهای تنگ استفاده نکنید. سعی کنید دچار افراط نشوید چون باعث می شود بعدها دچار تفریط شده و سرد شوید. اراده کرده و معتدل باشید.

-------------------------------------------------------------------------------------

جوراب جادویی نانو ساید

از بین برنده باکتری های ایجاد کننده بوی بد

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#42

با سلام
پسری هستم 25 ساله که مدت 3 ساله نامزد دارم و مدت 2 ساله رابطه ...... دارم. مشکلم اینه که برای ارضاء شدن باید به چیزهای دیگه فکر کنم(مثل عمل استمناء)تا ارضاء بشم. ممنون میشم کمکم کنید


این موضوع احتمالا ناشی از این است که شما از استمنا لذت می بردید و الان هم احساس می کنید که استمنا بیشتر از تماس جنسی با همسرتان به شما لذت می دهد. سعی کنید به مرور فکر خود را به سمت لذت بردن از همسرتان سوق دهید و به خود تلقین کنید که این کار بسیار لذت بخش تر است. کم کم و با اراده قوی و احساس مسئولیت نسبت به ارضای همسرتان می توانید مشکل را حل کنید.

-------------------------------------------------------------------------------------

آموزش حرفه ای FLASH بصورت فارسی

می توانید از صفر شروع کرده و به پای حرفه ای ها برسید

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#41

مردی هستم ۳۷ ساله که موقع نزدیکی با همسرم آلتم نعوظ کامل نمیکند و پیش همسرم خجالت میکشم البته لازم به توضیح است که زود انزال میشوم و از سن ۱۵ سالگی تا ۲۵ سالگی که ازدواج کردم استمنا میکردم تقریبا هفته ای ۳ بار بسیار آدم شهوتی هستم لطفا راهنمایی بفرمایید و بگویید چطور ناتوانیهای من برطرف میشود(نعوظ و زود انزالی)


برای نعوظ باید فکر خود را به رابطه جنسی متمرکز کرده و افکار منفی را از خود دور کنید. آلت خود را به بدن همسرتان بمالید. مالیدن آلت به مهبل زن معمولا باعث نعوظ می شود. اگر مشکلتان خیلی جدی باشد و با روشهای طبیعی حل نشود، به پزشک مراجعه کنید تا قرص ویاگرا برایتان تجویز کند. البته معمولا در سنین بالا از این مواد استفاده می شود. برای به تاخیر انداختن انزال هم از تغییر حالت رابطه در مراحل مختلف می توانید استفاده کنید بطوریکه در نزدیکی انزال بجای دخول از سایر حرکات استفاده نمایید.

-------------------------------------------------------------------------------------

پرایدتان را خودتان تعمیر کنید

اساسی ترین اصول تعمیر خودرو برای مواقع حساس

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#40

سلام خسته نباشید
من یک سوال داشتم می خواستم بدونم استفاده از اسپری تاخیری برای زود انزالی یا هر چیز دیگه آیا برای مردها که از این روش ها برای درمان زود انزالی استفاده می کنند ضرر داره یا نه؟  به نظر شما چه روشی برای درمان زود انزالی موثر و بی ضرره؟


اگر گاهی اوقات از مواد تاخیری استفاده شود ضرری ندارد اما اگر همیشه مورد استفاده قرار گیرند ممکن است مضر باشند. بهترین روش برای به تاخیر انداختن انزال، کنترل طبیعی آن است. هر شخصی می تواند روشی برای کنترل طبیعی بیابد.

-------------------------------------------------------------------------------------

آموزش گیتار بصورت حرفه ای

لذتی فراتر از نواختن موسیقی مورد علاقه خود سراغ دارید؟؟

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#39

سلام.من زنی ۳۰ ساله هستم.۱۰ ماهه  که ازدواج کردم.متوجه ۲ موضوع شدم ۱- شوهرم در تنهایی فیلم و عکسهای س... تماشا میکنه و ارضا هم میشه یعنی خود ارضایی میکنه دیگه!با خودش در این مورد حرفی نزدم اما به شدت این موضوع منو رنج میده/احساس میکنم بهم خیانت میشه!رابطه س... خوبی تا امروز با هم داشتیم و اون کاملا راضیه. خودمم  تا قبل از اینکه موضوع خود ارضاییشو بفهمم راضی بودم البته بجز مواقع ظهور مورد دوم که اینه:۲ -شوهرم قرص سیلد نافیل استفاده میکنه که این موضوع هم برام ناراحت کنندست چون التشو خیلی بزرگ میکنه!


معمولا مردها علاقه زیادی به تماشای اینگونه فیلم ها دارند. این موضوع خیانت به شما نیست و سعی کنید بجای ناراحتی با شوهر خود صحبت کرده و با هم نگاه کنید تا از طریق لمس همدیگر یا حتی برقراری رابطه ارضا شوید. سعی کنید رضایت شما از رابطه تحت الشعاع مسائل دیگر قرار نگیرد. در مورد قرص ها و اذیت شدن خود با شوهرتان راحت صحبت کنید و از او بخواهید رابطه به شکلی باشد که هر دو لذت ببرید.

-------------------------------------------------------------------------------------

درمان چاقی به روش دانشگاه آکسفورد

لاغر شدن هنر نیست، لاغر ماندن هنر است

کلیک کنید و ببینید

-------------------------------------------------------------------------------------

#38

سلام من ۱۷ سالمه
آلت من وقتی در حالت شل قرار دارد بسیار کوچیک هست ولی وقتی تحریک می شود حدود ۱۳ سانتی متر می شود آیا مشکلی داره؟ دوم اینکه سینه های من نسبت به هم سن و سال های خودم خیلی بزرگ هست (البته چاق هم هست) ولی می خواستم بدونم آیا مشکل جنسی هست یا از وزن زیاد ؟


اندازه الت شما طبیعی است. اگر چاق باشید بزرگی سینه های شما هم طبیعی است و هیچ مشکل جنسی ندارید. ضمنا چون ترشح هورمون های جنسی در افراد متفاوت است، متفاوت بودن سینه ها و آلت کاملا طبیعی است.