مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#216

سلام.دختری ۲۳ ساله هستم.۴ساله با نامزدم رابطه جنسی دارم.دکتر به من گفت پرده ی من حلقوی ارتجاعی است. بعد از گذشت ۴ سال تصمیم به جدایی داریم. می خوام پردم رو ترمیم کنم اما دکترها می گویند نمی شود در صورتی که قبل از رابطه دکتر گفت که پاره نمی شود. با این وجود می شود کاری کرد یا نه؟
یعنی پاره شده و نمی شود ترمیم کرد؟


اگر پرده شما حلقوی باشد یعنی در اثر ارتباط جنسی پاره نمی شود و ترمیم هم برای آن معنی نخواهد داشت. شما مجددا به پزشک مراجعه کنید تا پرده تان را معاینه کند. اگر حلقوی بود یک گواهی از پزشک بخواهید تا در زمان ازدواج به همسرتان ارائه کنید. چون پرده های حلقوی پاره نمی شوند و ممکن است قبول آن برای شوهر سخت باشد، پزشکان گواهی مکتوب صادر می کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهیار یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

با سلام. ببخشید سوال منم در همین مورد:
یعنی اگه قبلا پسری با دختری که پرده حلقوی است سکس کند. فرد بعدی متوجه نمیشود؟ ؟آیا دکتر هم متوجه نمیشود؟
و اینکه خون و یا نشانه ای دیگر در شب زفاف ندارد؟!
ممنون میشم راهنماییم کنید.

برای دختری که پرده حلقوی دارد تشخیص واقعیت به سادگی امکانپذیر نیست. در شب زفاف هم خون یا نشانه ای نخواهد داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد