مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#58

سلام
دختر ۲۹ ساله که با دوستم رابطه جنسی دارم با وجود اینکه خیلی با احساس برخورد میکنه اما من فکر کنم فقط یکبار ارضا شدم تمام حالات رو دارم اما به ارگاسم نمی رسم


برای رسیدن به ارگاسم باید تحریک به نهایت خود برسد. از او بخواهید طوری که باعث لذت بیشتر می شود تحریکتان کند. معمولا با دخول نمی توان به ارگاسم رسید. مهمترین عامل در ارگاسم تحریک کلیتوریس و سینه ها می باشد. به او کمک کنید تا کلیتوریس را پیدا کرده و آن را با انگشت و زبان تحریک کند. ضمنا وقفه در تحریک باعث دوری از ارگاسم می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
دانش اموخته این رشته ها یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ

مگه باید چه اتفاقی بیفته تا ارضا بشی ؟ حودتو رها کن و سعی کن که ارضاش کنی .کمکش کن تا در بهترین حالت روی بدنت قرار بگیره اون طور که راحتری .بعد میبینی که به راحتی ارضا میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد