مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#228

سلام دختری ۱۹ساله هستم.با دوست پسرم س...دارم.اون خیلی شهوتی هست البته من هم دست کمی ازش ندارم. هم از راه دخول هم  از راه مقعد  با هم رابطه داریم .اون به ارضا شدن اول من خیلی اهمیت میده و توی س... هم خیلی به هر دومون مزه میده. و اینکه اون از راه دخول رو خیلی دوست داره
سوالم اینجا هست که من مدتی هست که توی تخمدان خودم غده ی مشاهده کردم که به گفته دکتران کیست هست

آیا ایراد داره از جلو رابطه داشته باشیم؟


معمولا دخول مشکلی ایجاد نمی کند. اگر مشکلی بود همان پزشکی که کیست را تشخیص داده به شما می گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد