مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#237

با سلام و تشکر از سایت خوبتون
من ۲۴ سالمه چند ماهه نامزد دارم همسرم ۱۰ سال از من بزرگتره. مشکلم اینه که فکر می کنم همسرم کمی سرده. می دونم هیچ گونه رابطه ای با جنس مخالف قبلا نداشته خودارضایی هم نمی کنه. خیلی مهربونه ولی تمایل زیادی به مسائل جنسی نداره اصلا زیاد بهش فکر نمی کنه .کم رو هم نیست. البته ما رابطه ی جنسی کامل با هم نداشتیم و تا قبل از عروسی هم نخواهیم داشت . نکته اینه که با صحبت کردن تلفنی و امثالهم اصلا تحریک نمی شه خودشم چندان ولعی برای مسائل جنسی نداره البته اگه من تمایل نشون بدم اونم تمایل نشون می ده ولی خوب من دخترم غرور دارم نمی خوام همش من مطرح کنم و شاید کمی بیشتر از معمول هم به این اهمیت می دم که بعضی چیزا رو باید پسر احساس نیاز کنه و ناز بخره حالا گاهی اوقاتم برای تنوع دختر تمایل نشون بده . ولی کافیه یه کم براش نازکنم که هیچ کاری نکنه اصرارو این چیزا تو کارش نیست نمی دونم شاید به خاطره سنش باشه گفتم کم رو نیست. البته از نظر جسمی فکر می کنم سالمه و مشکلی نداره. سایز التش حدودا ده سانته در حالت نعوظ به طور معمول هم در مجردی هر چند ماهی محتلم می شده کمی هم زود انزالی داره. خلاصه این که من دوست دارم همسرم گرم باشه و به من احساس نیاز کنه و نازمو بخره . با من مهربونه ولی کمی افسردگی داره. این مدت گاهی به جدایی م فکر کردم ولی خیلی دوسش دارم وگفتم شاید به مرور زمان و پس از ازدواج بهتر شه اونم میگه که منو خیلی دوست داره به صدها زبان زنده ی دنیا بهم گفته و به خواسته هامم کاملا اهمیت میده دائم هم از ظاهر و باطنم تعریف می کنه منو راهنمایی کنید ممنون میشم.


شاید تمایل ندارد قبل از عروسی کاری بکند. بعضی از آقایان چنین اعتقادی دارند. مطمئن باشید اگر عشق و محبت بین شما زیاد باشد، بر تمام مشکلات پیروز خواهید شد. شما تحریکش کنید و به مسائل جنسی علاقه نشان دهید. به مرور زمان بخاطر علاقه اش به شما متوجه خواهد شد که باید وظیفه اش را بهتر انجام دهد. بعد از عروسی هم خیلی راحت در این مورد می توانید با هم صحبت کنید. اگر به خواسته های شما اهمیت می دهد پس می توانید او را وادار به هر کاری کنید. متاسفانه این موضوع سرد بودن در بسیاری از آقایان پس از ازدواج بوجود می آید که لازم است دو نفر با کمک هم آن را حل کنند. با آینده امیدوار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد