مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#49

سلام راستش روم نمیشه مشکلمو باهاتون درمیون بگذارم اما خیلی دوست دارم جوابتونو بشنوم
راستش من احساس میکنم که شکل ظاهری  واژنم خیلی بده و با بقیه فرق داره آخه لبه های داخلی مخصوصا لب بزرگ بیش از اندازه بزرگ و تیره طوری که خودم ناراحتم از این وضعیت ...میدونین میترسم همسر ایندم بدش بیاد و کلا خجالت میکشم اگه ببینتش میخوام بدونم آیا همه مث منن یا من استثنا هستم چون واژن یکی از دوستامو که دیدم لبهاش خیلی کوچیکتر بود از مال من اون هم ازم پرسید که چرا لبهای فرج تو بزرگن همین بیشتر ناراحتم کرد میشه بگین آیا این عادیه یا نه ؟؟


مگر سایر اعضای بدن انسانها مثل هم هستند؟ دخترهای زیادی مثل شما هستند. اصلا به این موضوع فکر نکنید چون اهمیت خاصی برای همسر آینده شما نخواهد داشت. مهم دوست داشتن همدیگر و میزان لذت بردن است. بعضی از مردها از نگاه کردن به واژن و دست زدن به آن بیزارند. اما اکثر مردها از واژن زن خوششان می آید، به هر شکل که باشد. نگران نباشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
اورانوس دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام خواهر عزیزم

شما در این باره فکر نکنید من همین امروز به این سایت معرفی شدم و بعد از خواندن آن به سوال شما رسیدم میخواهم بگویم برایتان که برای همسر آینده شما صداقت و باکره گی شما مهم است مهم عشق شماست نه شکل ظاهری واژن تان
راستش من هم قبل از نامزدی همین فکر را داشتم چون از من هم مانند شما است اما نامزدم زیاد دوست دارد مرا و هر بار که با من یکجا میشود زیاد لذت میبرد و هر بار واژن مرا می مکد بعضی اوقات من در اثر زبان زدن او بیحال میشوم و به ارگاسم میرسم من این موضوع را به خاط برایتان نوشتم که شما نا راحت نباشید و انتظار همسر آینده تان را با آغوش باز کنید
موفق و کامگار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد