مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#234

ضمن خسته نباشید می خواستم کمک بگیرم ازتون
من پسری 23 ساله و مجرد هستم مشکل من اینه که زایدالوصف تمایل زیادی به دیدن س.. دو تا خانم دارم من هم جنسگرا نیستم و از این کارم متنفرم ولی در مقابل س.. دو خانم جولوی خودمو نمی تونم بگیرم می ترسم در آینده تو زندگی زناشویی مشکل ساز بشه برام لطفا کمکم کنید


بهتر است به این موضوع فکر نکنید و از دیدن چنین فیلمهایی بپرهیزید. ضمنا وقتی وارد زندگی می شوید بسیاری از تفکرات شما متحول می شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

این کاملاً طبیعیه. شما ممکنه از دیدن هم جنس بازهای مرد و یا حتی کشتی گرفتن مردها خوشتون نیاد چون هم جنس شما هستند ولی مسلماً دیدن هم جنس بازی جنس مخالف و حتی کشتی گرفتن دو تا زن با همدیگه باعث تحریک شما میشه. خود من شخصاً از دیدن کشتی بین دو مرد تحریک میشم ولی کشتی دو تا زن چندان تاثیری روی من نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد