مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#227

سلام.بنده هادی س 23 ساله از بندرعباس مشکل من این هست که مدت 3سال بیش جراحی واریکوسل انجام داده ام  ولی بعد از اون همیشه بیضه هام وقتی از منی پر میشن درد شدیدی میکنن که بنده با توجه به مجرد بودن و درد شدید مجبور به خود ارضایی میشوم  که بعد از انجام این عمل دردم بهبود مییابد تا (معمولا) دو هفته دیگه که دوباره دردم شروع میشه. و خیلی میترسم که عقیم بشم لطفا راهنمایی ام کنید علتش چیه؟ با تشکر


معمولا آقایان مجرد وقتی زیاد تحریک می شوند دچار درد بیضه می گردند که پس از خودارضایی و تخلیه جنسی این درد برطرف می شود. این یک فرآیند طبیعی است و نباید نگران باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام به دوست خوبم
هادی جان من هم تقریبا این مشکل و دارم ولی من عمل جراحی نکردم .
من وقی با دوست دخترم حرف یا یه کارایی میکنیم این اتفاق می افته که بیضه ی سمت راستم شدیدا درد میگیره و باید ارضا بشم تا درست بشه . اگه راه حل یا پرس و جویی در موردش کردی و به نتیجه رسیدی تو همین نظرات جواب منو بده .
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد