مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#56

سلام من پسری ۲۵ ساله هستم ۳ ماه است نامزد کردم نامزدم در زمینه س... خیلی داغ هست و میگه تو نمی تونی منو ارضا کنی ولی میگه قبلا با کسی س.. نداشته اصلا به نظر شما راست میگه؟برام خیلی مهمه قبلا س... داشته یا نه میگم بریم پیش دکتر برای گواهی سلامت نمی یاد از حرفاش میشه فهمید داشته یا نه؟مچکرم....


اگر به او اعتماد کرده و برای ازدواج انتخابش کرده اید، دیگر نباید اعتماد خود را به سادگی خدشه دار کنید. این حرف او به معنی داشتن رابطه قبلی نیست. بسیاری از دخترها داغ هستند اما هیچوقت از حدود خود عدول نکرده اند. بجای بی اعتمادی سعی کنید شما هم مانند او داغ باشید تا عملا در برابرش کم نیاورید. اعتماد مهمترین عامل در زندگی است. پیشنهاد رفتن برای تست سلامت از طرف شما نشانه بی اعتمادی است. دخترها از انجام این تست بیزارند و آن را نشانه بی اعتمادی می دانند. ضمنا زنان برای تست میزان اعتماد شوهرشان از این حرفها زیاد می زنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
پدرام پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام.از نظر من نامزد این آقا قبلا سکس داشته.با چنین موردی بین دوست دخترهام برخورد کردم.بازم خود دانی.این فقط یک نظره.

نمی توان به سادگی در مورد گذشته انسانها قضاوت کرد.

دانش اموخته این رشته ها یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ

حالا داشته یا نداشته دیگه نمیتونی عوض کنی به این چیزا فکر نکن که تمرکز روی کارت رو کم میکنه من با چند تا از دوست پسرام سکس داشتم به همشونم قبلش گفتم الانم که مثلا دارم ازدواج می کنم قبلش به طرفم گفتم ... من سکس بلدم پس میدونم چطوری باید لذت برد اونم در کنارم لذت میبره .خواستگارمم بهم گفته از اینجا به بعد مهمه........
تو ام دنبال بهانه نباش .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد