مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#220

سلام من الان سه ماهه ازدواج کردم و هر ۵ روز یک بار س... داریم اما من متوجه میشم که خودم ارضا میشم ولی خانمم رو نمیدونم چطور بفهمم که به اوج لذت رسیده وایا یه نشونه هست که من بتونم ببینم


شما باید آنقدر با هم راحت باشید که بتوانید به سادگی در مورد این مسائل با هم صحبت کنید. ارگاسم زن یک پروسه طولانی است و باید برای آن خیلی تلاش کنید. در لحظه ارگاسم بدن زن منقبض می شود و معمولا ناحیه کلیتوریس حساس شده و اجازه دست زدن به آن را نخواهد داد. پس از ارگاسم زن از خود بیخود شده و گاهی سرگیجه و سردرد می گیرد. از همسر خود بخواهید که در این زمینه با شما صادق باشد و کمکتان کند که بتوانید ارضایش کنید. چون این موضوع بسیار مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد