مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#218

سلام
با تشکر از سایتی که راه انداختید و به راهنمایی مردم میپردازید
من مدت کوتاهیست که با خانومم ازدواج کردم ولی نمیدونم چرا میلم به برقراری رابطه کم شده البته با همه وجود ایشون رو ارضا میکنم و لذت میبره ولی خودم نه چندان!
حقیقتش مدتی است که زن گریز شدم و ترجیح میدم تنها باشم ولی دلیلش رو نمیدونم لازم به ذکره که اون همه کار در رابطه واسم انجام میده و سردی من از کوتاهیه اون نیست
لطفا راهنمایی کنید


بخاطر محدودیت دوران مجردی، رسیدن به جنس مخالف برای بسیاری از آقایان تبدیل به هدف می شود و پس از دستیابی به آن احساس بی نیازی می کنند و نسبت به رابطه جنسی اشتیاق خود را از دست می دهند. شما باید بدانید که در برابر همسرتان مسئولید. سعی کنید در حین رابطه لذت بردن را به خود تلقین کنید. مدتی با این حالت مبارزه کنید تا درست شود. اگر تسلیم شوید دچار مشکلات بزرگی خواهید شود اما اگر موضوع را برای خود حل کنید پس از مدتی عادی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد