مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#181

سلام
زنی هستم 33 ساله . به خاطر قیود خانوادگی و مذهبی و اعتقادات شخصی، پیش از ازدواج هیچ رابطه س... نداشته ام.
7 ماه است که ازدواج کردم . اما هنوز موفق به داشتن یک س... کامل با همسرم نشدم .
اول فکر می کردم به خاطر اختلاف سایز آلت تناسلی هست که موفق به دخول نمی شویم . این اختلاف سایز تا حدی محسوس است .
به دکتر مراجعه کردیم ، علت دردناک بودن را عفونت تشخیص داد و به مداوا اقدام کردم .
اما همچنان این مسئله دردناک و از نظر من غیر ممکن است . شاید چیزی شبیه به گرفتگی عضلات ، وجود یک مانع و یا باز نشدن کامل دهانه واژن .
مشکل اصلی این است که در خارج از ایران زندگی می کنم و پزشک فارسی زبان سراغ ندارم که بتوانم مشکلم را به راحتی با او در میان گذاشته و کمک بگیرم .
بعضی از مقالات اینترنتی ، مشکل را خشکی واژن می دانند. اما از روان کننده های مخصوص این کار هم استفاده کردیم و نتیجه نگرفتیم .
آیا ممکن است به خاطر نداشتن سابقه س... در من باشد ؟
یا بالا بودن سن ؟
و یا یک مشکل فیزیولوژیکی ؟
یادآوری می کنم که به دلیل مشکل زبان ، پاسخ "به پزشک مراجعه کنید" برای من پاسخ مفیدی نیست . لطفاً راهنمایی کنید .
متشکرم


مشکل شما بخاطر نداشتن سابقه رابطه جنسی و یا بخاطر بالا بودن سن نیست. طوری که شما گفته اید احتمال وجود یک مشکل فیزیولوژیکی زیاد است. ممکن است مشکلی در استخوان بندی شما باعث بروز انحراف و مسدود شدن مسیر شده باشد. شما باید تحت معاینه دقیق قرار بگیرید. البته شما یک بار به دکتر مراجعه کرده اید و اگر چنین مشکلی بوده حتما به شما می گفت. شما سعی کنید در هنگام رابطه کاملا ریلکس باشید و شوهرتان خیلی آرام دخول را انجام دهد. اگر با آلت نیمه راست دخول کند کمتر به شما فشار وارد خواهد شد. از دخول ناگهانی و یک دفعه ای بپرهیزید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد