مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#174

سلام و خسته نباشید.۲۵ سال دارم.از وقتی که یادمه خود ارضایی کردم.به تازگی ازدواج کردم اما من از دخول لذت نمیبرم و با لمس قسمت خارجی ارضا میشم بعد شوهرم دخول رو انجام میده وارضا میشه.احساس خوبی ندارم ایا چون همیشه خود ارضایی کردم از دخول لذت نمیبرم یا شوهرم کم کاری میکنه؟


به مرور از دخول هم لذت خواهید برد. معمولا زنان با دخول ارضا نمی شوند و تحریک خارجی باعث ارگاسم می شود. اما لذت دخول را احساس می کنند. شما چون از طریق خودارضایی به بهترین شکل لذتتان دست پیدا کرده اید احساس می کنید که شوهرتان نمی تواند شما را مانند خودتان تحریک کند. به مرور و با استفاده از ذهن خود بر این احساس غلبه خواهید کرد. سعی کنید از هر تحریکی چه داخلی چه بیرونی لذت ببیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد