مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#173

سلام من دختری ۲۲ ساله هستم حدود ۶ سال با شوهرم دوست بودیم تا اینکه حدود ۶ ماه پیش عقد کردیم قبل از  ازدواج با هم رابطه داشتیم نه دخول یعنی ارضا میشدیم ولی نه با دخول یعنی هر بار خواست که دخول کنه من نگذاشتم چون به طرز فجیعی می ترسیدم یعنی وحشت دارم  هر وقت یاد شب زفاف میفتم ترس تمام بدنمو فرا میگیره تو این ۶ ماهم که عقد کردیم هر بار خواسته نذاشتم دیگه داره رابطه مون از هم میپاشه یعنی دیگه خیلی کم طرف من میاد من خودم افسرده شدم از صبح که پا میشم  این فکر تو ذهنمه تا شب که می خوابم دیگه کم کم یعنی واقعا دارم دیوونه میشم شوهرمم دیگه مثل قبل دوستم نداره من می فهمم به خاطر همین مساله هست. بزرگترین مشغله زندگی من همینه یعنی اگه یک روزی شوهرم  پرده منو بزنه بزرگترین مشغله ذهنی من بر طرف میشه هیچ کسم ندارم که باهاش درد دل کنم دیگه کم کم داره باورم میشه که من نمیتونم لطفا کمک کنید .


شما می توانید. شب زفاف ترس ندارد. کمی استرس طبیعی است که برطرف می شود. مگر شما از بقیه زن ها کمترید؟ درد آن هم خیلی جزئی است. اگر خوب تحریک شده باشید اصلا متوجه درد و پاره شدن پرده نمی شوید. اراده کنید. با شوهرتان همکاری کنید. با آرامش پیش بروید و بدانید که باید این اتفاق بیفتد. ترس را کنار گذاشته و زندگی خود را حفظ کنید. رابطه جنسی و رضایت جنسی ارتباط مستقیمی با دوام زندگی و خوشبختی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد