مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#169

۱)من فکر میکنم بیشتر پسرها خودارضایی میکنند و از اینکه خودم دخترم و خودارضایی میکنم خیلی نگرانم. آیا دخترهای دیگه هم خودارضایی دارن یا فقط منم؟(۲۴ ساله و مجردم)
۲) خیلی زود آب از من خارج میشه و خیلی زود ارضا میشم.. اگه یه زن زود ارضا شه در رابطه ی س... مشکلی به وجود میاد؟
۳) خیلی زود هم حشری میشم.بابت این قضیه چیکار کنم.. آیا من مشکلی دارم؟
خیلی ممنون ار وبلاگ خوبتون


خودارضایی بین پسرها بیشتر رواج دارد اما دخترها هم خودارضایی می کنند. سعی کنید در خودارضایی افراط نکنید.

زود ارضا شدن زن معمولا مشکلی بوجود نمی آورد. بیشتر مردها با این مشکل مواجه هستند اما برای زنها مشکل محسوب نمی شود. چون ارضا شدن زن باعث پایان رابطه نمی شود و اگر دو نفر بخواهند ادامه دهند، زن پس از ارگاسم هم قادر به ادامه می باشد.

زود حشری شدن مشکل محسوب نمی شود. خیلی از مردها آرزوی داشتن چنین زنی را دارند. شما هیچ مشکلی ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد