مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#168

سلام
با تشکر از این که وقت می زارین و جوا ب می دین
من یه دختر ۲۷ ساله مجرد هستم   و تا جایی که خودمو می شناسم احساس می کنم از رابطه س...ی لذت می برم و اونو دوست خواهم داشت  اما نگرانیم از اینه که همسر آیندم آدم سرد مزاج یا کم تفاوتی باشه به این مساله می خواستم بدونم چه طور قبل از ازدواج می شه فهمید که طرف از نظر مساله جنسی چه جور آدمیه ؟؟   به طور مستقیم هم که نمی شه پرسید در ثانی اون هم ممکنه جواب صادقانه ای نده !! چه جوری باید متوجه حس طرف شد؟ ممنونم اگه راهنمایی کنید


فهمیدن این موضوع کار ساده ای نیست. اما ناامید هم نباشید. اگر شما داغ باشید هر آدم سردی را خواهید توانست داغ کنید. معمولا زن و شوهرها مشکلات جنسی را به کمک هم برطرف می کنند. مهم وجود عشق است. اگر طرف مقابل شما را دوست داشته باشد، هر طور شده شما را راضی نگه خواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهیار جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام. کاشکی منو شما باهم رابطه داشتیم. چون من هم از این قضیه می ترسم. و نتونستم دختری تو سن و سال شما پیدا کنم که داغ و سکسی باشه. اگه دوست داشتین تو همین قسمت ادرس ایمیلتونو بذارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد