مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#167

با سلام
من خانمی سی ساله ام که چند ماهی هست ازدواج  کردم اما نمیدانم چطور باید همسرم را ارضای کامل کنم یعنی از نواحی تحریک پذیر او(به غیر از الت) اطلاعی ندارم حس میکنم رضایت کاملی از رابطه جنسی ما ندارد البته قابل ذکر است که انزال میشود منم به دلیلی که گفتم حس میکنم ارضای کامل نمیشود(خودش میگوید لذت کاملی نمیبرد) نمیتوانم لذت ببرم از نظر روانی نیز بهم میریزم و عصبی میشم
تشکر میکنم اگر زود پاسخ مرا بدهید موضوع دیگر اینکه یک کتاب در رابطه با مهارتهای جنسی زن برای همسرش به من معرفی نمایید مجددا ممنونم


باید با هم راحت صحبت کنید. از او بپرسید که به چه شکل بیشتر لذت می برد. در یافتن راههای لذت بردن و ابتکار در این زمینه به هم کمک کنید. آرامش خود را همیشه حفظ کنید و با همکاری هم هر دو لذت ببرید. بهترین کتابی که در حال حاضر می تواند برای شما مفید باشد این است:

http://www.forosh.biz/Detail.aspx?q=pa448&s=16311

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد