مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#164

با عرض سلام و ادب
من هرگز با هیچ مردی آشنا نبوده و ارتباط نداشتم. حدود یکساله که باآقایی توی محیط نت آشنا شدم و این آشنائی و علاقه بعد از چند ماه علیرغم مخالفت من به معاشقه از طریق چت انجامید. اخیرا احساس می کنم که لاغر شدم و چشمم کبود شده ایا این مسئله میتونه مربوط به این معاشقه باشه. و آیا ادامه این ارتباط به من آسیب می رسونه؟


این معاشقه به خودی خود برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما اگر بیش از حد به آن فکر کنید و اشتهای خود را از دست بدهید و تغذیه مناسبی نداشته باشید و وقت زیادی را پای کامپیوتر بنشینید مطمئنا آسیب خواهید دید. شما سعی کنید فقط در همان زمان چت از این کار لذت ببیرید و پس از آن فکر خود را زیاد مشغول نکنید. اگر به درستی یا نادرستی این کار زیاد فکر می کنید بهتر است زود تصمیم خود را بگیرید. حتی یک تصمیم اشتباه هم بهتر از دودلی و خودخوری مداوم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد