مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#131

سلام
دختری هستم ۲۲ساله که از اول دوران بلوغ با داییم رابطه داشتم البته رابطه ی س... نه درحدی که شبا باهم میخوابیم و من کاری نمیکنم فقط اون با سینه هام بازی میکنه و میخوره من دوس ندارم ولی نمیتونم رفت و آمد و هم کم کنم یاقهرکنم خواهش میکنم کمکم کنید ممنون


سعی کنید با او نخوابید. به خانواده خود بگویید که بزرگ شده اید و دیگر نمی خواهید با دایی خود بخوابید اما خجالت میکشید به خودش بگویید. اگر شما اراده کنید او نمی تواند مجبورتان کند. ادامه این کار به شما آسیب خواهد رساند.

نظرات 5 + ارسال نظر
شراره سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام.خب این کار داییت عملا سکس محسوب میشه دیگه.حالا چون داخل نکرد بحساب نمیاد؟چرا خانوادت با این مساله راحتن؟؟؟یعنی نمی دونن که داییت باهات این کارو میکنه؟؟؟

ساحل سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

چرا جواب منو نمیدید؟

حتما جواب خواهم داد. بخاطر وقت محدود و زیاد بودن سوالات واقعا نمی توان سریع به همه سوالات جواب داد.

mehrab چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

salam
agar mishe javabe maro ham bedin

عجله نکنید. لازم است نوبت را رعایت کنیم.

mehrab چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

salam
yek dafe ghabl az in soal kardam ke mesle inke sareton shologh bodo natonestin j bedin
soalam in bod ke mano kesi ke baham rabete darim
aslan on erza nemishe man kheili kara mikonam shayad rahnami haiam ke bekhaid bokonido karde basham ama moteasefaneh on erza nemishe aslaan nemidonim chera har domon az in jaryan narahatim
agar rahnamai konin kheili lotf kardi
ya hagh

حتما به همه سوالات جواب خواهم داد.
شما مطالب دیگر را بخوانید. موارد مشابه مورد شما وجود دارند. شاید راهنمایی آنها برای شما هم مفید باشد.

roham سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام . عجب دایی بی غیرتی داری خاک تو سرش . به خدا من با دوست دخترام هم این کارو نمیکنم. اونا التماس میکنن اما من زیر بار نمیرم. چون معتقدم شرف و بزرگی هر کس دست خودشه.یاد اون جمله مشهور میافتم که میگه:
همانا ما برای مردان پاک دامن زنان پاک دامنی قرار خواهیم داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد