مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#130

سلام
من چند سالی هست که استمناء می کنم و در این مدت چندین بار تصمیم قطعی برای ترک آن گرفتم ولی موفق نشدم حالا هم با دیدن چیزهای تحریک آمیز خیلی زود تحریک می شوم و مجبور به استمناء می شوم البته از نظر مذهبی واجبات را انجام می دهم و نماز وروزه ام ترک نمی شود ولی هیچ وقت نتوانسته ام که استمناءام را ترک کنم اگر هم استمناءنکنم بعد از چند بار که خیلی تحریک می شوم آلت تناسلی من بزرگ و درد می گیرد و به صورت ناخودآگاه از آن منی خارج میشود میخواستم ببینم که به چه صورتی می تونم استمنائ را ترک کنم و آیا من با این خصوصیت برای ازدواج در آینده مشکلی نخواهم داشت . با تشکر


دفعات استمنا را کاهش دهید. سعی کنید خود را در محیط های تحریک کننده قرار ندهید. استمنا را با فاصله زمانی بیشتری انجام دهید. اگر افراط نکنید برای ازدواج مشکلی نخواهید داشت. به آینده امیدوار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد