مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#128

سلام من ۱۶ سال دارم ولی التم حدوده ۱۰ سانتی متر بیش تر نیست و از این موضوع بسیار ناراحتم چی کار کنم تا سایز ان بیش تر شود
و بر روی التم تعدادی جوش است است که از بین نمی رود این ها چی هستن


بخاطر اندازه آلت ناراحت نباشید. هم آلت شما هنوز در حال رشد است و هم کلا تنسانها مثل هم نیستند. ضمنا هیچوقت خود را با هنرپیشه ها مقایسه نکنید. در مورد جوشها به اینصورت نمی توان اظهار نظر کرد. اگر شما را اذیت می کنند به پزشک مراجعه کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
Sammy جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ق.ظ http://forum.iransalamat.com/showthread.php?t=15512

۲ حالت داره یا این جوش ها همان محل رویش مو هست که کاملا طبیعیه.ولی اگر این جوش ها در زیر کلاهک آلت و اطراف سر آن باشه اسمش Pearly penile papules هست که خطری نداره و فقط ظاهریه که با لیزر درمانی خوب میشه.
http://forum.iransalamat.com/showthread.php?t=15512

[ بدون نام ] جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

چرا سوال من را جواب ندادید؟
با عنوان دختر مجرد ۲۴ ساله نوشته بودم. لطفن راهنماییم کنید

عجله نکنید. تعداد سوالات زیاد است و باید نوبت را رعایت کنیم. باید چند روز صبر کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد