مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#121

ببخشید من پسر هستم و یه مشکل داشتم که خواستم باهاتون در میون بذارم تا بهم راه حل بدید و اون اینه که آلت من در طی زمان دچار انحنای غیر طبیعی شده و به خصوص قسمت سر آن خیلی رو به بالاست تا حدی که علاوه بر انحنای بدنه آلتم قسمت سر آن  زاویه  دارد و این قضیه مشکلات عدیده ای برای من به وجود آورده که حتی به جرات میتونم بگم که به خاطر بالا بودن سر آلتم انزال خیلی زودتر از حد معمول انجام میگیرد و در هنگام نزدیکی هم برای خودم و هم برای شریکم مشکل درست میکند.من میدانم که برای این مشکل راه حل هست اما نمیدونم چطور ..خواهش میکنم در این زمینه منو راهنمایی کنید که چطور این مشکلو حل کنم؟ البته راه حل مراجعه به دکتر را پیشنهاد ندید چون فعلا بنا به دلایلی امکان مراجعه به دکتر را ندارم.


اگر نمی خواهید به پزشک مراجعه کنید تنها راه حل آن است که به نوعی سازگاری با این مشکل دست پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد