مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#120

سلام.من دختری ۲۵ ساله هستم.در ۱۳ سالگی چون پریود نمی شدم.با تشخیص پزشک جراحی شدم.گفتن پرده هایمن من نیاز به یه سوراخ جزئئ داره.از ۲۲ سالگی رابطه س....رو تجربه کردم ولی نه کامل یعنی دخول کامل نبود.ولی الان ۶ ماه هست که س.... کامل دارم.قبلا فکر میکردم پاره شدن پرده با کمی درد وخونریزی باید باشه ولی من هیچ چیز احساس نکردم فقط دیدم دخول کامل شده.ایا بکارت من ارتجاعی هستش یا از بین رفته بدون اینکه بفهمم؟


پرده بکارت انواع مختلفی دارد که در چند نوع آن پارگی اتفاق نمی افتد. گاهی هم ممکن است پارگی پرده بدون خونریزی باشد و درد آن هم در حین تحریک زیاد احساس نشود. شما جهت اطمینان می تواند از پزشک زنان بخواهید آن را معاینه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد