مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#116

سلام
من پسری 15 ساله هستم وقبلا هفته ای 1 یا 2 بار ارضا می شدم ولی ناگهانی2 ماه است که آن را ترک کرده ام. می خواستم بدانم مشکلی دارد که من یک دفعه ای این کار را کردم و می خواستم بدانم که اصلا در سن من من باید خود را ارضایی کنم یا خیر


ترک آن کار خوبی است و مشکلی بوجود نخواهد آمد. خودارضایی در هیچ سنی پسندیده نیست و مخصوصا در سن شما بسیار مضر است.

نظرات 1 + ارسال نظر
Sammy چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

همه پزشکان دنیا میگن خودارضایی اگه به موقع و زمان مناسب انجام بشه و زیاده روی نشه هیچ ضرری نداره و مفید هم هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد