مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#114

با سلام و خسته نباشید
من میخواستم بدونم زیاده روی در س... هم مشکلی ایجاد میکنه؟
من حدود یک سال هست که ازدواج کردم و خودم و همسرم هر دو شدیدا به س... علاقه داریم و  از این کار لذت میبریم. تقریبا میتونم بگم هر روز س... داریم و زمانش هم تقریبا طولانیه. یعنی حداقل یک ساعت. بعضی روزها بیشتر از یک بار هم انجام میدیم. جالب اینکه اصلا هم در این مدت یک سال سرد نشدیم و خود من هر روز علاقه مند تر میشم. در ضمن ما همدیگه رو عاشقانه دوست داریم. آیا س... زیاد مشکلی برامون ایجاد نمیکنه؟


قدر همدیگر را بدانید چون خیلیها آرزوی مثل شما بودن را دارند.

اگر خوب ورزش کنید و تغذیه مناسب و مقوی داشته باشید مشکلی پیش نمی آید.

نظرات 2 + ارسال نظر
س پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام.
واقعآ هم قدر بدونید !!!

هنگامه سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ

خوش به حالتون چه خوب. از زندگیتون لذت ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد