مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#110

سلام. من همسرم 38 سال داره و من هرچقدر درباره رابطه جنسی به اون اطلاعات میدم و تعریف میکنم و قرصهای جورواجور و کرمهای مختلف مصرف میکنه هیچ تمایل و رقبتی به رابطه جنسی نداره و خیلی سرده و بی تفاوت و من هم از مسئله واقعا رنج میبرم و هیچوقت ارضای واقعی نمیشم. البته اون چندین ساله و از اول هم بوده دیگه موندم چکار کنم و اهل این هم نیستم که با جای دیگه یا شخص دیگه ارتباط داشته باشم. لطفا بفرمایین چکار کنم؟ ممنون


ممکن است شما مشکلاتی در زندگی خود داشته باشید که بدون برطرف کردن آنها نمی توانید رابطه جنسی مناسبی برقرار کنید. برای گرم شدن انسانها قرص لازم نیست. عشق و اراده لازم است. از او بخواهید خود را آزاد کند و فقط لذت ببرد و شما به بهترین شکل تحریکش کنید. ضمنا ممکن است همسر شما نوعی افسردگی قدیمی با خود همراه داشته باشد. شاید یک روانپزشک بتواند به شما کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد