مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#108

سلام میخواستم از راه اندازی این سایت ازتون تشکر کنم که باعث شده به"روشهای مختلف" در جهت کاهش مشکلات هموطنهامون اقدام نمایید همچنین میخواستم بپرسم موقعی که با دوست پسرم سکس تلفنی یا چتی داشته باشم که کاملا باعث تحریکم بشه ولی به مرحله ارگاسم نرسم ممکنه  در آینده عوارضی برام داشته باشه؟


از لطف شما متشکرم. اگر از تحریک لذت می برید مشکلی بوجود نخواهد آمد اما اگر این تحریک و نرسیدن به ارگاسم شما را عصبی می کند و احساس می کنید به مشکلات عصبی دچار می شوید بهتر است آن را کم کنید. بطور کلی هر کسی تشخیص می دهد که در آن لحظه دچار مشکل می شود یا خیر. اگر در آن موقع مشکلی نداشته باشید، در آینده هم عوارضی نخواهد داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام
از پاسخ منطقی تون ممنونم خوشبختانه من در حین تحریک نه تنها عصبی نمیشم بلکه احساس شیرینی بهم دست میده و علاقمندم بازم تکرار بشه امیدوارم این حالت دوام داشته باشد در ضمن میشه راجع به بردگی جنسی کمی توضیح بدید .
موفق باشید

از لطفتون ممنونم
بردگی جنسی نوعی سلیقه جنسی است که در آن زن با مرد شبیه یک برده رفتار می کند. حتی ممکن است دست و پای او را ببندد و او را وادار به رابطه جنسی و هر آنچه که بخواهد می کند. معمولا مرد نقش برده را بازی می کند.

مینا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام
آقای مشاور واقعا این همه وقت برا مشاوره رایگان جای تحسین داره امیدوارم خودتون هیچ وقت به مشاوره نیاز نداشته باشین .
میخواستم بپرسم بعضی وقتا آدها تو رابطه جنسی شون از رفتارهای خشن استفاده می کنن مثلا به هم فحش میدن یا همو کتک میزنن واقعا از این کارها لذت میبرن ؟ در ضمن این نوع سکس به چه نامی مشهوره؟
با تشکر

از لطفتون ممنونم
رابطه جنسی خشن برای بعضی ها لذت بخش است. بعضی ها مخصوصا خانم ها از شنیدن فحش در حین رابطه لذت می برند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد