مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#104

سلام و با عرض خسته نباشید...
حدود شش ماه است که با خانمم ازدواج کردم. من و اون هر دو ورزشکار هستیم. من کشتی کار می کنم و اون هم جودو کاره. بعضی وقتها برای تمرین و تفریح با هم کشتی میگیریم. ولی اون خیلی زود تحریک میشه و مجبور میشیم س... داشته باشیم. اون یه عادت عجیب داره و اونم اینه که موهای زیر بغلش و واژنش را نمی زنه. تا اینجاش مساله ای نیست ولی عاشقه اینه که من موهای زیر بغلش را لیس بزنم. در واقع اون با این کار حسابی تحریک میشه و به ارگاسم میرسه. البته خودش هم با من همین کار را میکنه ولی برای من این کار مشکله مخصوصاً وقتی که بعد از کشتی عرق هم کرده باشه. لطفاً من را راهنمایی کنید... با تشکر...


این یک سلیقه شخصی است. سعی کنید با صحبت کردن و در عین حال احترام به سلایق همدیگر مشکلات خود را مطرح کنید و راه حل هایی پیدا کنید که هم لذت خود را ببرید و هم اکراه نداشته باشید. خیلی ملایم به او بگویید که دوست دارید این کاررا برایش انجام دهید اما واقعا سخت است و شما سعی خواهید کرد به شکل دیگری جبران کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد