مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#101

سلام ممنون از این وبلاگی که راه اندازی نموده اید.
مردی هستم ۳۷ساله  . همسرم تمایل زیادی به همبستری ندارد.به طورمیانگین ماهی یکبار نزدیکی داریم.مشکل زودانزالی دارم البته درطول ۱۰ سال زندگی مشترک هنوز اتفاق نیفتاده که اول من ارضا بشوم.همیشه اول اونو ارضا کردم.

مشکل دیگر من شب ارضاییست.معمولا ماهی یکی دوبار شبها موقع خواب ارضا میشوم.لطفا راهنماییم کنید.


اهمیت دادن به ارضای همسرتان علی الرغم زود انزالی قابل تحسین است. مشکلات زندگی و عشق وعلاقه تاثیر مستقیمی بر رابطه جنسی زن دارد. با او مهربان باشید و مشکلش را بپرسید. ببینید در حین رابطه جنسی چه عاملی باعث ناراحتی اش می شود. هرگز نوازش پس از ارگاسم را به مدت ده دقیقه فراموش نکنید.

با توجه به رابطه جنسی کم شما، وجود احتلام شبانه طبیعی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد