مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#98

سلام من زود ارضا میشوم نمیتونم طرف مقابلم را راضی کنم او همیشه از من دلخور میشه من همه همه کاری میکنم حتی دستگاهای وکیوم همراه هم خریدم ولی ارضا میشم زودتر ولی اینش خوبه که الت من نمیخابه با اون دستگاه ولی چه فایده من توان ندارم چیکار کنم شما کمکم کنید با تشکر از وب خوب شما انشالله همیشه موفق باشید


سعی کنید با تغذیه مناسب توان خود را افزایش دهید. بطور محدود هم می توانید از کرم های تاخیری استفاده کنید. سعی کنید با زبان و انگشت طرف مقابل را طوری تحریک کنید که این موضوع را جبران کند. از پاسخ مشاوره شماره 44 هم می توانید استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد