مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#94

باسلام . این وبلاگ تقریبا یکی از بهترین و مورد نیاز ترین درگاههای پاسخ به بزرگترین نیاز جامعه جوان ماست و من از شما تشکر می کنم . اما باید عرض کنم مطالبی که جوانان به امید رسیدن به جواب مناسب و راههای درمان با شما تماس می گیرند چون اولا اکثر ایشان از مراجعه به پزشک در موارد جنسی خجالت می کشند ثانیا بخاط مسائل خانوادگی نمی توانند این موضوع را علنی کنند ثالثا پزشک مربوط به این کار را نمی شناسند رابعا به امید رسیدن به جواب مطلوب در کمترین زمان با حد اقل هزینه و بصورت محرمانه بدست بیاورند .
و از طرفی بیان مسائل دقیق علمی و حتی شرعی و پزشکی نیازمند اطلاع دقیقی می باشد لذا پیشنهاد می کنم از یک پزشک و لو عمومی و از یک کار شناس مذهبی ولو طلبه و یک روانشناس بالینی استفاده بفرمایید . من تقزیبا تمام سوال و جوابهارا خوانده تمام توصیه های شما در سه گروه توصیه ای خلاصه می شد ۱- ورزش کنید ۲- غذا بخورید ۳ - پزشک مراجعه  کنید و..... با توجه به اهمیت این خدمت گذاری و زحمات شما شایستگی لازم را ایجاد کنید انشاءالله موفق باشید


از نظرات و انتقادات شما متشکریم. ما سعی میکنیم افراد را برای مراجعه به پزشک در مواردی که احساس خطر می کنند ترغیب کنیم. خانمها معمولا مشکلی با پزشک ندارند و آقایان هم باید بدانند که نباید به سادگی از مشکلات سخت جنسی بگذرند. حداقل کاری که انسان می تواند بکند مراجعه به یک پزشک عمومی است. معمولا سوالات کلی و در بسیاری موارد مشابه هستند که باعث می شود پاسخ ها شباهت زیادی داشته باشند. ورزش و تغذیه مناسب هم تاثیر مستقیمی در مسائل جنسی دارند که برای بسیاری از سوالات مشابه، آنها را پیشنهاد می دهیم.

در مورد گسترش مشاوره، با توجه به رایگان بودن این کار، ما مجبوریم وقت محدودی را برای آن در نظر بگیریم تا بتوانیم به سایر امور خود رسیدگی کنیم. ضمنا امور پزشکی لازم است حضوری توسط دکتر بررسی شوند و مسائل مذهبی را هم می توان از طریق سایتهای مراجع پیگیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد