مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#93

سلام
من ۲تا مشکل دارم یکی اینکه خیلی زودبه انزال می رسم(30 ثانیه -   و راه های طبیعی پیشنهادی واسه دیر انزال شدن واسم بی اثر بود)ودیگه اینکه طول آلتم ۱۳ و قطر ۳ سانتی متر هست و قطر کمش خیلی منو آزار میده. 25ساله ام.و با یه دختر رابطه عاشقانه دارم و فقط اورال س... دارم. و من فقظ سینه هاش و...رو نوازش میکنم.
سوال دیگه من اینه که قرصای افزایش طول و قطر و جلوگیری از زود انزالی تا چه حد اثر بخش و ماندگاری داره(مثل قرص هایی که تو داروخانه ها هم هست ) و می خواستم نظرتونو راجع به قرص magna rx بدونم . لطفا منو راجع به مشکلاتم راهنمایی کنید. همینطور در مورد رابطم با دوست دخترم


برای به تاخیر انداختن انزال می توانید بصورت محدود از کاندوم تاخیری استفاده کنید. استفاده همیشگی از کرمهای تاخیری توصیه نمی شود. ما استفاده از هیچگونه قرصی را برای افزایش طول و قطر آلت توصیه نمی کنیم. استفاده از این قرصها ممکن است عوارض داشته باشد. بهتر است بخاطر آنچه که دارید شکرگذار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد