مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#91

من مدت ۱سال که ازدواج کردم با همسرم بسیار خوشبختم و با هم س.. عالی داریم ولی من حدود ۴ سال هم هست که با پسری روابط جنسی دارم و چون علایق همجنسگرایانه دارم نمیتوانم با اون نباشم  میخواستم سوال کنم بودن من با این دو نفر میتونه مشگلی از نظر جنسی برای این و نفر پیدا کنه  چون من بدون کاندوم باهاشون س... میکنم


مطمئنا مشکل ایجاد می کند. حتما رابطه با آن پسر را تمام کنید و اگر به رابطه مقعدی علاقه دارید سعی کنید همسر خود را برای این کار ترغیب کنید. رابطه جنسی با دو نفر بسیار خطرآفرین است. سعی کنید علایق همجنسگرایانه خود را به سمت همسر خود هدایت کنید. ضمنا اگر زمانی همسر شما متوجه بشود، خودش و شما را نابود خواهد کرد. قدر خوشبختی خود را بدانید و آن را بخاطر این موضوع از دست ندهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد