مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#90

سلام چرا سوال منو جواب ندادید؟ خواهش میکنم در حدی که در میتونید جوابمو بدید دوباره سوالو براتون میفرستم:
با سلام و تشکر از این وبلاگ مفید اول بگم که این همه میگید به دکتر مراجعه کنید حداقل بگید دکتر چی؟این دکترا تو ایران خیلی کمند و حتی تو تهران هم به زور پیدا میشن اگه میشه چند تا از اونایی که میشناسید رو معرفی کنید..من پسر 24 ساله ای مجرد هستم که تا حالا رابطه جنسی واقعی نداشته ام و فقط خود ار ضایی اونم در حد ماهی یا 2 ماهی یک بار انجام دادم و یه مشکل عجیب پیدا کردم و هیچ کس یه همچین مشکلی نداره غیر از من.اونم اینه که 2 سال پیش یه نفر بهم گفت که برای درمان زودانزالی تا ارگاسم برم و قبل از انزال دوباره برگردم و من مدتهای زیادی این کار را به  صورت فردی و در حال دیدن فیلم س... انجام میدادم اما انقدر این کار را کردم که به این کار عادت کرده ام و چون شهوتم هم کم نمیشود و تا زمانی که به انزال نرسیده ام همچنان لذت میبرم دیگر دوست ندارم به انزال برسم و دوست دارم همینجور تحریک شوم و تا آستانه ارگاسم بروم و دوباره برگردم چون عوارض انزال مثل سستی و سرگیجه را ندارد و من ترجیح میدهم به جای انزال که از سستی آن به شدت بدم می آید این کار را انجام دهم...آیا این کار برای من ضرر دارد و بعدا عوارضی برایم دارد؟البته باید بگویم که مشکل زود انزالی من تا حد کمی بهتر شد اما همچنان راضی کننده نیست.


به دلیل زیاد بودن موارد مشاوره، بخصوص مشاوره های خصوصی که پاسخ آنها به ایمیل افراد فرستاده می شود، و محدود بودن وقت ما، ممکن است پاسخ به مشاوره ها چند روز به تاخیر بیافتد که لازم است کمی صبور باشید.

خانمها به متخصص زنان مراجعه می کنند. آقایان می توانند به پزشک عمومی مراجعه کنند که در صورت لزوم خود پزشک آنها را به یک متخصص راهنمایی می کند.

شما بهتر است بگذارید انزال انجام شود. ممانعت از آن ممکن است به پروستات آسیب برساند. ضمنا پس از ازدواج همسرتان دوست نخواهد داشت بدون انزال شما رابطه تمام شود. شما می توانید در هر رابطه، چند بار از این روش برای به تاخیر انداختن انزال استفاده کنید اما در نهایت باید انزال داشته باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

آقا ممنون از جوابتون من از این قضیه چند تا مشکل دیگه هم برام به وجود اومده بود:مثل اینکه بعضی موقعا که کمرم خیلی پر شده بود بعد از ۱ ساعت تحریک درد عجیبی تو بیضه هام شروع میشد که اگه ادامه میدادم و انزال نمیکردم به کمر و سمت کلیه هام هم سرایت میکرد..به نظرتون چرا یه همچین اتفاقی میافتاد؟ یا همین چند وقت پیش یه بار که انزال کردم تا چندین وقت سمت ستون فقراتم احساس خشکی و درد میکردم.اما بعد از چند وقت که این کارو کنار گذاشتم کم کم خوب شده و با وجود اینکه چند بار انزال هم داشتم اما دیگه کمرم درد نگرفت چون دیگه مثل قبل مدت زیادی بدون انزال خودمو تحریک نکردم و فقط همون موقع که میخوام انزال کنم اینکارو میکنم..حالا به نظر شما این مشکلا چرا به وجود اومده بودند برام؟در ضمن شما یه کم میشه از مشخصاتتون بگید؟یعنی شما تو این زمینه تخصص دارید و به طبابت مشغولید؟آخه میخوام بدونم جواباتون علمی و قابل اعتماده؟در ضمن من همیشه دیدم که آدمای مذهبی یه سری عوارضی برای کسانی که انزال بیش از حد میکنند بیان میکنند که خب خیلیاشون علمی نیست اما هیچ وقت ندیدم که متخصصان این زمینه عوارضی رو که به صورت علمی ثابت شده که از این کار گریبان آدم رو میگیره بیان کنند.خواهش میکنم یه سری از عوارضی رو که به صورت علمی در این زمینه ثابت شده و یا در آینده برای آدم مشکل ساز میشه رو بیان کنید؟ببخشید انقدر سوالام زیاد شد.آخه اطلاعرسانی تو این زمینه خیلی کمه و همه فقط دارن نهی میکنند.ممنون

مشکلاتی که برای شما پیش آمده بود بخاطر رسیدن به آستانه انزال و جلوگیری از آن بود. هروقت به حد زیادی تحریک شوید اما انزال نداشته باشید به درد بیضه دچار می شوید. توصیه می کنیم دیگر این کار را انجام ندهید.
ما طبابت نمی کنیم اما با استفاده از اطلاعاتی که در این زمینه داریم سعی می کنیم به دور از هرگونه قضاوتی در مورد افراد، در حل مشکلاتشان به آنها کمک کنیم.
انزال بیش از حد مطمئنا مضر است. اصولا افراط در هر کاری مضر است. سعی کنید اعتدال را رعایت کنید. از نظر علمی افراط در خودارضایی در افرادی که بدن ضعیفی دارند باعث بروز برخی اختلالات بینایی و شنوایی و ... می شود. ضمنا ترک آن پس از ازدواج کمی سخت است. چون احساس می کنید بهتر از هر کسی می توانید خودتان را ارضا کنید.

علی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام من تو این قسمت ۲ ۳ روز ژیش در ادامه مشکل بالا که مطرح کردم یه کامنت دیگه هم گذاشتم اما احساس میکنم شما اونو قبول نکردید و ژاک شده و متاسفانه خودم هم کژی ازاون نگرفتم که دوباره بفرستم اگه اون کامنت رو دارید و جواب دادن به همه موارد اون زیاد بود خواهشا به اون بخشیش که مربوط به مشکل بالا در کامنت ۹۰ میشه به من جواب بدید ممنون..

جواب دادیم. شما هم کمی صبور باشید تا نوبت رعایت شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد