مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#69

سلام
من  پسری ۲۲ ساله هستم که نزدیک ۴ الی ۵ ساله که استمناء می کنم و به دلیل عدم آگاهی از مضرات این عمل آنرا این همه مدت انجام داده ام و دچار عوارض زیادی شده ام.اما به طور جدی با خودم عهد بسته ام که این کار را ترک کنم.میخواستم ببینم که آیا این عوارض بر طرف خواهد شد و من در آینده مشکلی نخواهم داشت  و چقدر طول میکشد که من خوب شوم؟ و چه کارهایی بهتر است که انجام دهم تا زودتر خوب شوم؟ خواهش میکنم  مرا کمک کنید.

با تشکر .


بدون داشتن اطلاعات کافی از عوارضی که دچار شده اید نمی توان در مورد آنها نظر داد. اما ترک استمنا می تواند از عوارض بیشتر جلوگیری کند. احتمالا شما بدن ضعیفی دارید. در اینصورت حتما تغذیه مناسبی داشته باشید و زیاد ورزش کنید. ورزش می تواند در حد زیادی به شما کمک کند. به آینده و خوب شدن خود امیدوار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد