مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#67

سلام ..
مشکلی که من دارم مشکل پرمویی دست و پا ران و و قسمت ناحیه تناسلی من هست .. وقتی برای زنها و دخترای دیگه رو می بینم که چه طور برای انها اینقدر کم مو هست ومال من پرمو تعجب می کنم و این موضوع خیلی اذیتم می کنه .. بیشتر از لحاظ روحی ..

عادت ماهیانه نا منظمی داشتم که با پیگیری مداوم الان دوماه یه بار و گاهی اوقات هر ماه پریود میشم .. با اطلاعاتی که دارم گفته شده که قضیه پرمویی به ازدیاد هورمون های مردانه ربط داره .. درسته؟؟ و اگه هورمون ها طبیعی باشه مشکل از کجاست؟؟ واگه مشکل از هورمون باشه آیا با برطرف شدن مشکل کم مویی اتفاق می افته؟؟ و چه جوری؟؟

ممنون ..


احتمالا ترشح هورمون های مردانه در شما کمی زیاد است. البته از آنجا که خانم ها موهای بدن خود را می گیرند، پس کم یا زیاد بودنش مهم نیست. فقط زحمت شما در گرفتن موها کمی بیشتر از بقیه است. ضمنا خانم های زیادی با این موضوع مواجه هستند. سعی کنید روحیه خود را حفظ کنید و این موضوع را برای خود بزرگ نکنید. هورمون های مردانه در هر زنی و هورمون های زنانه در هر مردی ترشح می شوند اما میزان آن کم و زیاد دارد. اصلا نگران نباشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
یک نوجوان ۲۵ ساله سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

دوست دختره من هم همین مشکل رو داره ولی با اپیلاسیون و استفاده از مومک این مسئله رو حل کرده .
من که راضیم.
البته برای موهای صورت هم لیذر میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد