مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#66

سلام
پسری 23 ساله هستم و تا بحال رابطه ی جنسی نداشته ام به نظرم التم از اندازه ی طبیعی کوچکتر است. تقریبا هفته ای یک یا نهایتا دوبار خود ارضایی دارم . هنگام خود راضایی که طول و قطر التم را اندازه میگیرم به زحمت 11 سانت طول و 5 سانتی متر قطر دارد  البته احساس میکنم قسمتی از پوستش آزاد است و اگر بیشتر تحریک شوم مثلا در رابطه ی جنسی قرار بگیرم بزرگتر میشود . میخواستم بدانم این اندازه طبیعی است یا نه ؟
ضمنا من تا بحال حتی بدن هیچ جنس مخالفی را لمس هم نکرده ام و از نداشتن رابطه ی جنسی بسیار احساس سرخوردگی و یاس و ناراحتی میکنم در صورتی که تقریبا 90 درصد دوستانم بارها س... را تجربه کرده اند . دانشجو هستم و حداقل تا 5 سال اینده امکان ازدواج ندارم.
با تشکر


آیا کوتاه بودن قد بعضی از انسانها طبیعی است یا غیرطبیعی؟ آلت تناسلی هم مانند سایر اعضای بدن در انسانهای مختلف متفاوت است. اصلا به آن فکر نکنید. مطمئن باشید دغدغه همسر آینده شما این موضوع نخواهد بود اگر بتوانید خوب ارضایش کنید. رابطه نداشتن با جنس مخالف برای شما که مجرد هستید مایه سرخوردگی نیست. ارتباط با افراد مختلف توصیه نمی شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

آقا جان ، درست خوانده ام؟ 11 سانت طول و 5 سانت قطر؟اگر قسمت مفیدش این باشد ، که خیلی محشر است.برادر ناشکری نکن که موجب کفران نعمت میشود. خواهش میکنم یکبار خط کش را بردار و پرسبکتیو آنرا روی کاغذ بکش و ببین چه محشری میشود. بیچاره آن زنی که بخواهد همچه چیزقطوری را تجربه کند .....و شاید هم خیلی خوش به حالش شود.

یک جوان ۲۵ ساله سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام رفیق
چندتا توصیه ی برادرانه رو از من بپذیر:
- اندازه ی آلتت مناسبه
- اینکه تا این سن رابطه ی جنسی نداشتی اصلا چیز عجیبی نیست اما تماس فیریکی نداشتن این یه مشکله که باید روش کار کنی چون در آینده دچار مشکل میشی.
- در مورد دوستانی هم که ادعا میکنن بالای 60 , 70% دارن بلوف میرنن مخصوصا اگه هم سن و ساله خودت هستن. توی جامعه ی ما اینگونه مسائل جنسی بیشتر از جو سرچشمه میگیره تا از حقیقت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد