مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#205

سلام
خیلی با وبت حال کردم
از عدب یا  ادب و نزاکتی که به خرج دادی هم لذت بردم در کل خیلی دمت گرم
ببین من با ۱ نفر دوست بودم که با هم س... داشتیم
خیلی بهم چسبید با اون به دلایلی که اصلا به س... ربطی نداشت به هم زدم  بهم زدم با ۱ نفر دیگه اشنا شدم خیلی دوسش دارم اگه خدا بخواد قسط ازدواجم دارم باهاش ولی بهش نگفتم که پرو نشه اخه اگه بفهمه می میرم واسش شاید اخلاقش عوض شه شایدم نه
اصلا از اینا بگذریم  من میخوام باهاش س... داشته باشم چند بار غیر مستقیم گفتم میگه زیاده روی نکن.
منم دیگه ادامه ندادم
بعد از ۱ مدت منو کشید کنار ازم لب گرفت
من گفتم شاید نظرش برگشته بازم غیر مستقیم گفتم ولی گفت زیاده روی نکن
هر شب اس ام اس میده من میخوام بخوابم بیا پیشم بخواب بقلم کن بوس لب ازین حرفا ولی اصلا موضوع  س... مطرح نمیشه   اخرشم شب بخیر

حالا جوووون هر کی دوست داری بگو چیکار کنم  که باهاش س... داشته باشم از این یقین دارم بدش نمیاد ولی اصلا اجازه بهس کردن در این موردم پیش تمیاد  ۱ کاری واسم کن

منو یادت نره


هر کاری مراحلی دارد و باید مرحله به مرحله پیش رفت. نباید انتظار داشته باشید چون بدش نمی آید پس بلافاصله خواهد پذیرفت. شما سعی کنید زیاده روی نکنید و هر بار به دست یافته ها قناعت کنید. هیچ وقت آخر کار را پیشنهاد نکنید بلکه یک پله بالاتر را پیشنهاد بدهید. ضمنا بسیاری از دخترها ترجیح می دهند پس از ازدواج رابطه کامل برقرار کنند. حتی اگر برای ازدواج تضمین بدهید باز هم ممکن است رابطه جنسی را به پس از ازدواج موکول کنند.

(بخاطر ادبیات جالب این کاربر، غلط های املایی ایشان را تصحیح نکردم)

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ

عدب نه، ادب
قسط نه، قصد
بقل نه، بغل
بهس نه، بحث

حالا که سما غلط املایی نمیگیری، من می گیرم

Sammy پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

سما نه شما.
با اجازه منم از شما غلط املایی گرفتم مهسا خانم.

مریم شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام.خیلی ممنون از وب بسیار مفیدتون
بهتر نیست حالا که «قسط» ازدواج دارن توصیه کنید که رابطه شون رو تنها و تنها در صورت ازدواج به انجام برسونن؟؟؟
البته تا حدودی این کارو کردید ولی واقعا این تجارب جنسی بعد از ازدواج هم مشکلات و بیماریهایی به دنبال خواهد داشت.این آقا و خیلی آقایان دیگر مثل ایشون که قبل از ازدواج چنین تجربه ای دارن ممکنه بیماریهایی رو به دوستان بعدی و یا خانم خودشون انتقال بدن! حداقل از همین حالا ممکنه به فکر بیفتند.
باز هم تشکر از مطالب مفیدتون

امیر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام دوست عزیز شما انگار خیلی عجله دارید. (هم تو نوشتن هم تو س...) اینجوری که تند میری ممکنه موتور پیاده کنی!
راستی آقای سامی و مهسا خانوم شما بجای اینکه مشکل این بنده خدارو حل کنید نشستی داری غلط املایی میگیری؟
شما دو تا هم تفاهم دارید. مبارکه!
راستی کارشناس محترمُ مسئلة؟!
شما مذکر هستید یا مونث. ممنون

جنسیت مشاور مذکر است.

مهسا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

مشکل او آقا رو که مشاور حل می کنه، ما حداقل یه غلط املایی گرفتیم، بهتر از توی که جنسیت مشاور رو می پرسی، فضول خان.
انگار خیلی مشتاقی مشکل حل کنی، خب تو هم یه سایت بزن ملت بیان استفاده کنن..............
ضمنا تفاهم من و سامی به تو هیچ ربطی نداره.

roham یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام به شما سه دوست عزیز . خواستم بگم که هر که تو این سایت میاد به هر حال واسه کسب اطلاعات میاد دیگه . حالا چه فرقی میکنه اطلاعات ادبی باشه مثل غلط املایی یا در مورد مسایل جنسی . پس لطف کنید ادب و احترام سایر کاربران رو هم در نظر بگیرید . ممنون

سحر جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

chera dava dostan,biyayd lezate vagheiro dar zendegiye moshtarak ehsas konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد