مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#198

با سلام و تشکر از سایت مفیدتون
من مرد 23 ساله هستم که به تازگی با همسرم عقد کرده ایم.من دو مشکل دارم یکی زود انزالی و دیگری کوچکی آلت اما هنوز رابطه عمیق جنسی نداریم .میخواهم بدانم آیا لازم است اکنون به پزشک جهت درمان این دو مشکل مراجعه کنم یا بعد از ازدواج؟


نیازی به پزشک نیست. پس از ازدواج بصورت تجربی راههایی برای تاخیر در انزال خواهید یافت. همچنین می توانید مشاوره شماره 44# را بخوانید. در مورد اندازه آلت هم بهتر است ذهنیت خود را تغییر دهید و اصلا آن را به دید مشکل نگاه نکنید. مگر وضعیت جسمانی همه انسانها مشابه است که اندازه آلت آنها یکسان باشد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد