مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#191

سلام من دختری ۳۸ ساله هستم .هنوز ازدواج نکردم .دوست پسر هم ندارم .خیلی شهوتی هستم زود تحریک میشم .نمیدونم چکار کنم .دلم س...  میخواد شدید اما کاری از دستم برنمیاد از نظر روحی خیلی اوضاعم خرابه .راهمنایی کنین چکار کنم


تحریک پذیری زیاد در این سن کاملا طبیعی است. سعی کنید از نظر روحی خود را تقویت کنید. این وضعیت ممکن است باعث سرد مزاجی شما شود. مراقب باشید که سرد نشوید. سعی کنید کمتر در موقعیت تحریک پذیری قرار بگیرید. سعی کنید قوی و صبور باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ق.ظ

سلام میشه به ای دی من یه ایمیل بدید. کارتون دارم. قصد من راهنماییه. البته اگه دوست داشتید
amir_cilvester2000@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد