مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

مشاوره جنسی رایگان

مشکلات و مسائل جنسی خود را از طریق قسمت تماس با مامطرح نمایید

#188

با سلام و خسته نباشید

من حدود 3 سال هست که ازدواج کردم ولی تا به حال ارضاء نشدم همسر من با سینه و چوچولوی من هم بازی میکنه هم میخوره نمیدونم چرا من ارضاء نمیشم یا ا ینکه فکر میکنم شوهر من روش ارضاء کردن را بلد نیست لطفا بگوید چه کار کنه تا بهش یاد بدم


شما باید فکر و جسم خود را کاملا رها کنید و لذت بردن را برای خود تلقین کنید. هر کاری که برایتان لذت دارد را بگویید انجام دهد. بر روی کلیتوریس خیلی مانور بدهد. به ارگاسم رساندن زن زمان و تلاش زیادی می خواهد. تحریک زبانی کلیتوریس می تواند خیلی موثر باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد